четвртак, 4. август 2016.

Holivudski blokbaster




Uloge: Sveti Ilija, Zlatna Ribica, Deda Mraz i prvi put na blogu Zvezda Padalica
Muzika: Ennio Morricone
Režija: Stanley Kubrick

 

 

Draga Zlatna Ribice i poštovani Deda Mraze. Pišem vam ovo pismo sa nadom da će vas isto zateći u zdravlju i veselju. A razlog što vam pišem je sitan, mali, skoro nikakav, ali meni mnogo znači i verujem da vi možete da mi pomognete.

Da vam odmah kažem da ne verujem u vas. U Deda Mraza sam nešto i verovao dok nisam skontao da je kapitalističko đubre izmišljen da reklamira Koka Kolu. Za tebe Ribice sam čuo samo iz viceva. Ali, kao što svi vrlo dobro znamo, to nije razlog da vam ne pišem niti da mi ne uslišite molbu. Znam Deda Mraze da si ti navikao na gomile pisama, zato i pišem malo ranije dok ne navali gužva. Ti Ribice si navikla da te upecavaju, ali ja se ne bavim pecanjem pa se nadam da ovo pismo u boci neće biti problem za tebe. Naročito ukoliko u obzir uzmemo to kako samo upecavanje tebe može da ti izazove stresnu situaciju, šok, nevericu, zapanjenost, a i teške telesne povrede. Crva ću ti dati, ako je do mamca, ali nemoj da te ganjam po ritovima, rećicama, pritokama, deltama, morima, itd. Već nekoga jurim pa da ne dupliram posao.



Teška psihološka drama
sa naznakama eksplicitnih scena
na našim malim ekranima



Danas je verski praznik hrišćana Sveti Ilija. U narodu postoji izreka: „Od Svetog Ilije, sunce sve milije“. I danas pada kiša. Jutros dok sam otišao da kupim hleb, kavijar i šampanjac za doručak nasušni, noge su mi bile potpuno mokre i evo već poslepodne ja slinavim. To meni uopšte nije zadovoljavajuće meteorološko stanje.


Jednom mi je majka pričala da je njoj njen deka pričao zašto grmi na Svetog Iliju. To predanje kaže da je pomenuti Sveti Ilija bio neki teški alkos koji je uvek pravio neka sranja za rođendan. Zato su ga njegove sestre slagale za datum rođendana da ga spasu bede alkoholizma. Međutim, vragolan je to provalio pa je počeo da kotrlja buriće sa vinom, jer bahanalije nisu bahanalije ako nema vina.

Radi tog elementa propagiranja alkoholizma, a ponajviše zbog mog nevoljenja kiše koja ulazi u cipele,  kvasi ramena, itd, te, sa druge strane, mog voljenja sunca, visokih temperatura, globalnog zagrevanja i ostalih toplotnih udara, vreme je da se tome stane na put. A kako stati na put višnjim elementima? E za to ja imam rešenje, a vi spešijal pauers da to sprovedete u detelinu.

Eto, palo mi je na pamet da bi dotičnom skaredniku trebalo promeniti datum rođendana. Zašto to mora biti 2. avgust? Moj predlog je, recimo tamo negde krajem februara. Zlatna Ribice, ispuni mi tu želju, a ti Deda Mraze pošalji Ferdinanda, Sunđer Boba i ostale Rudolfe da to odšljakaju. Taman im pada u slobodno vreme jer se u to doba završavaju sve tvoje imperijalističke nove godine. Podjarmi ih, neka rade prekovremeno. Jes da nećeš ostvariti željeni ekstra profit, ali ću se ja pretvarati pred celim svetom da volim Koka Kolu i da je ona jako lepo piće.



Jurnjava kolima
i surovi vatreni obračuni



Zašto baš krajem februara? Vidite ovako: zime su i onako nekako kilave pa i ne počinju nešto ranije tako da mi i nije preterani problem do tada. Dalje, sneg se mnogo lakše čisti kada je toplo vreme. Ima tu još jedna poskočica-doskočica a propos snega. Putare sneg više nikada neće iznenaditi. A to je nešto. Morate priznati.

Dalje, ako njemu rođendan bude krajem februara nama će stvarno od Svetog Ilije sunce biti sve milije. Ali na jedan drugačiji, pozitivan način. Nećemo se više onako tugaljivo opraštati od njega. Naprotiv. Svečano ćemo dočekivati sve toplije i toplije dane. Šta može biti loše u tome da krajem februara bude 2. avgust? Pa kada uprži u martu. Ijaoooooooooooo, miline. Pa onda fino i toplo u aprilu, pa proleće, pa leto. Kao na Karibima sunce ti poljubim.

I, jedna posebna napomena za tebe Deda Mraze, nemoj da mi se pravdaš pismima u kojima deca traže sneg za Novu godinu. Deca nemaju pojma. I oni će se pridružiti ovoj mojoj peticiji samo malo da odrastu. Osim toga, deca ni ne kupuju Koka Kolu. To rade njihovi roditelji. I svi roditelji će potpisati ovu peticiju, osim onih iz toplijih krajeva, kao i onih ekstremista eskima. Ovi prvi već uživaju u februarskom Svetom Iliji. A ovi drugi, ovi što se navukli na hladnoću, led i sneg, ma ti će da se predomisle čim vide prve visibabe. Biliv mi. A, u poverenju rečeno, ti eskimi nešto i ne eksiraju Koka Kolu. A i ako ulove Zlatnu Ribicu, to čine protivno svim uobičajenim normama pecanja. Oni ih probuše onim svojim harpunima i momentalno ih ubijaju. Imajte to na umu!



Glavni glumac gine
u trenutku kada uspostavlja
mir u svetu i regionu



I onda prolete jedna Zvezda Padalica.




Нема коментара:

Постави коментар

Svi komentari podležu moderiranju. Zato ako se Vaš komentar ne pojavi odmah, nemojte paničiti. Polako se zaputite ka izlazima za slučaj opasnosti ili sačekajte do 24h. Neprimereni komentari neće biti objavljivani. Zabranjeno je svako vređanje, govor mržnje, politički motivisani komentari, omalovažavanje bilo koga po ekonomskoj, rasnoj, nacionalnoj, religijskoj, starosnoj osnovi. Sadržaj bloga je zabavnog karaktera pa Vas molimo da i svoje komentare zadržite u tim okvirima. Hvala.